دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

اول بگويم كه اين حرف ها را براي اولين بار است كه در مصاحبه اي به زبان مي آورم . هرگز و حتي براي يك دفعه هم به كسي نگفته ام كه بهروز رهبري فرد چه كسي است، چه شخصيتي دارد، از كدام خانواده، و با كدام مرام و منش بزرگ شده .

بهروز رهبري فرد زماني دوست صميمي مهدي هاشمي نسب بود. دوستي آنها به اندازه اي بود كه لقب دوقلوهاي فوتبال ايران را از آن خود كرده بودند.

 به گزارش "حوادث دات نت"رهبري فرد را هم به نوعي در رديف ياغي هاي فوتبال ايران قرار داده اند. چه او بارها با علي پروين دعوا كرد و حتي در زمان حضور بلاژويچ در تيم ملي به او هم تاخت.

 آنچه در ادامه مي خوانيد بازنشري است از گفت و گو با بهروز رهبري فرد كاپيتان سابق تيم پرسپوليس و بازيكن سابق تيم ملي.

 خواندن حرفهاي جالب رهبري فرد خالي از لطف نيست.

 اين حرف ها را براي اولين بار مي گويم

 اول بگويم كه اين حرف ها را براي اولين بار است كه در مصاحبه اي به زبان مي آورم . هرگز و حتي براي يك دفعه هم به كسي نگفته ام كه بهروز رهبري فرد چه كسي است، چه شخصيتي دارد، از كدام خانواده، و با كدام مرام و منش بزرگ شده . حتي مهدي هاشمي نسب هم وقتي اين حرف ها رابشنود تعجب كند. ما با هم رفيق هستيم و هيچ چيزمان از يكديگر پنهان نبوده اما تا حالا هيچ وقت در مورد زندگي شخصي ام و مشكلات آن – نه تنها مهدي بلكه با ساير دوستانم – حرف نزدم بازهم تاكيد مي كنم قصد نداشتم اين حرف ها را بزنم ولي شرايط اينگونه ايجاب مي كند.

 من بهروز رهبري فرد هستم، بچه خيابان خاوران ، محله هاشم آباد روبروي فرهنگ سراي خاوران . از پدر و پدربزرگ و تا قبل ، همگي در تهران و همين منطقه بوده اند.

 من بزرگ شده خيابان عارف هستم . سه برادر دارم و يك خواهر دارم ، خواهري كه به اندازه مادر مرحومه ام دوستش دارم. از 25 خرداد متنفرم مخصوصا وقتي كه گفته مي شود 25 خرداد 75 ؛ خدا رحمت كند مادرم را. پدرم در قيد حيات است . در مورد او بگويم كه هشت سال را از اول جبهه بوده ؛ اين حرف را براي اولين بار مي زنم و شايد خيلي ها باور نكنند. شهيد همت يكي از فرماندهان پدرم بود. اينها را مي گويم كه بدانيد بهروز رهبري فرد در كدام خانواده بزرگ شده است ، پدرم در يك عمليات شيميايي شد. او جانباز جنگ است و به خاطر اين مساله فشار خون و ناراحتي قلبي پيدا كرده .

 بعد از آن اتفاق تا حدود زيادي سرپرستي خانواده بر عهده من شد. البته راضي ام ، از اينكه پدرم از من راضي است ، راضي ام از اينكه پدرم براي اين مملكت از جان مايه گذاشته ، راضي ام كه فرزند چنين پدري هستم.

 و اما برادرم كه در دهلران مجروح شد ، او هم جانباز 80 درصدر است همه و همه اين حرف ها را براي سردار آجورلو گفتم تا بداند من كيستم. اگر پشت سر من حرف مي زنند هزار و يك دروغ و افترا به من نسبت مي دهند سردار آجورلو حداقل بداند كه من كيستم و چگونه زندگي كرده ام. اگر انسان نبودم و مسلمان نبودم هيچ وقت در زندگي سختي كه داشتم ، موفق نمي شدم. به نظر من خدا مرا خيلي دوست دارد. دليل دارم ،اولين دفعه كه رفتم زيارت خانه خدااز خدا خواستم كه دفعه اول و آخرم نباشد. بعد از آن سه دفعه ديگر اين سعادت نصيبم شد كه به زيارت خانه خدا بروم .

 رفته بودم كربلا براي مادر مرحومه ام دعا كردم وقتي برگشتم خواهرم در خواب مادرم را ديده بود. كه او گفته بود : " از بهروز تشكر كن كه به هر چه مي خواستم رسيدم".

 من بچه معتقدي هستم كه در اوج جواني و شهرت نگاه بد به ناموس مردم نداشتم. بهروز رهبري فرد 10 سال در تيم پيروزي بازي كرد ، اگر باور نمي كنيد در مورد من از رفقايم بپرسيد. كه بهروز چه طور بچه اي است و اين حرف ها كه مي زند راست است كه يا و...

 بهروز و علي پروين

 علي پروين را دوست دارم . محمود خوردبين را خيلي بيشتر از علي پروين دوست دارم . اما اين ها دليل نمي شود كه حقايق را نگويم . خيلي ها مي گويند تو به خاطر پروين از پيروزي جدا شدي ولي بگذاريد چند مثال بزنم. علي پروين براي من چه كار كرد؟ من پنالتي زن اول پيروزي بودم حتي يك پنالتي هم در اين تيم به هدر ندادم. بازي با الهلال پروين مرا كنار كشيد و گفت كه پنالتي را بده به علي . از آن به بعد انصاريان پنالتي زن اول تيم شد در حاليكه من هيچگاه يك پنالتي را از دست نداده بودم. من دقيقه 94 بازي با برق شيراز كه هيچ كس جرات نمي كرد پنالتي بزند پنالتي زدم و گل شد . پنالتي زدن امتيازي بود كه پروين از من گرفت .

 و اما كاپيتاني اوائل فصل كه پيرواني آمده بود آقاي پروين مرا كنار كشيد و گفت : " كاپيتان پيروزي تو هستي اما بخاطر من بازوبند را به افشين بده" من هم بدون هيچ اعتراضي اين كار را كردم. اينها را مي گويم كه بدانيد علي پروين براي من كاري نكرده، پنالتي از كسي نگرفته و به من بدهد، بازوبندي از كسي نگرفته و به من داده باشد. اينها را گفتم كه مردم بدانند علي پروين احتياج به حمايت من و امثال من نداشت كه در پرسپوليس بماند. او علي پروين است و اسم دارد همه را مي شناسند.

 بهروز و تيم ملي

 براي چه تيم ملي را از دست دادم؟ بخاطر اينكه حقايق را گفتم. اگر دروغ مي گفتم، چرا يك نفر پيدا نشد حرف هايم را تكذيب كند؟با 20 الي 25 نفر در زمان بلاژويچ داخل اردو بوديم. چرا يك نفر نگفت كه حرف هاي بهروز دروغ است؟ من بدون ترس و واهمه حرف هايم را زدم. گفتم كه چرا شب قبل از بازي با بحرين بازيكنان تيم ملي بايد ساعت 4 صبح به هتل بيايند؟ چون آقاي بلاژويچ مي گفت كه تيم ملي رفته به جام جهاني بحرين كه كاري ندارد.

 در زمان آقاي جلال طالبي و بازي هاي جام ملت هاي لبنان گفتم كه شب قبل از بازي با كره بازيكن تيم ما ساعت 5 صبح به خوابگاه مي آمدند. متاسفانه هنوز هم تعدادي از آنها در تيم ملي هستند. بعد اسم من مي رود در ليست سياه.

 بهروز و انگشت قطع شده دست

 ما تاوان فوتبال را پس داده ايم. اين انگشتم كه قطع شده هم به فوتبال برمي گردد، يكدفعه رفته بودم زمين خاكي بازي كنم. داشتيم تور دروازه را پهن مي كرديم. پريدم بالا كه يك دفعه انگشتم لاي تور گير كرد. خودم افتادم پايين و يك بند از انگشتم بالاي تور جا ماند!


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 فروردين 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی